Verstehen - Kurze Äußerungen im Klassenzimmer verstehen, wenn sehr deutlich und langsam gesprochen wird - G - Kompetenzraster Englisch 5: Unterschied zwischen den Versionen
Glanz (Diskussion | Beiträge) (Die Seite wurde neu angelegt: „{| align=center {{:D-Tab}} '''Verstehen - Kurze Äußerungen im Klassenzimmer verstehen, wenn sehr deutlich und langsam gesprochen wird - G - Kompetenzraster Englisch 5''' {{o}} Grundlegende Fähigkeiten im Hörverstehen {{o}} Erkennung deutlicher und langsamer Aussprache {{o}} Verständnis von alltäglichen Ausdrücken und einfachen Sätzen|Verständnis all…“) |
Glanz (Diskussion | Beiträge) Keine Bearbeitungszusammenfassung |
||
Zeile 13: | Zeile 13: | ||
{| align=center | {| align=center | ||
{{:D-Tab}} | {{:D-Tab}} | ||
'''[[ | '''[[Understanding - Comprehending Short Utterances in the Classroom When Spoken Very Clearly and Slowly - G - English Competency Framework Grade 5]]''' | ||
{{o}} [[ | {{o}} [[Listening Comprehension - Fundamental Skills|Fundamental Skills in Listening Comprehension]]: Developing basic abilities to grasp spoken language, particularly in a controlled and supportive setting like the classroom. | ||
{{o}} [[ | {{o}} [[Recognizing Clear and Slow Pronunciation|Recognizing Clear and Slow Pronunciation]]: Ability to understand pronunciation and speaking pace tailored specifically for language beginners to ensure higher comprehensibility. | ||
{{o}} [[ | {{o}} [[Understanding of Everyday Expressions and Simple Sentences|Understanding Everyday Expressions and Simple Sentences]]: Competency in capturing and interpreting frequently used expressions and simple sentences related to concrete needs or familiar topics. | ||
{{o}} [[ | {{o}} [[Classroom Interaction|Classroom Interaction]]: Ability to actively participate in the class, comprehend simple instructions, and respond appropriately to questions or directions from the teacher. | ||
{{o}} [[ | {{o}} [[Competency Levels - Common European Framework of Reference for Languages|Competency Levels according to the Common European Framework of Reference for Languages]]: Placement of this specific listening comprehension skill within the framework of the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) to systematically measure and promote the development and progress of language proficiency. | ||
|} | |} | ||
{{:Englisch - Extro}} | {{:Englisch - Extro}} |
Aktuelle Version vom 26. Januar 2024, 19:36 Uhr
|
English
Erklärvideos finden: Schoolseasy Playlist English
Englisch lernen mit Liedern
MUSIC QUIZ
Teilen
Schulfach+
aiMOOCs
aiMOOC Projekte
KI-STIMMEN: WAS WÜRDE ... SAGEN? |
|